Novi Sad
10.11.2012.
21:26 > 08:54
Gradski odbor Lige socijaldemokrata Vojvodine najavio je da će sutra u 11h ispred JKP "Tržnica" organizovati protest povodom skidanja zastave Vojvodine.
  • Vojvodina republika

    15.11.2012 10:24
    Stari vic:

    Kako ce se zvati beogradska drzhava kada se odcepi Crna Gora?

    - Srbija i Frushka Gora

    Kako ce se drzhava zvati kada se odcepi Vojvodina?

    - Srbija i Ravna Gora
  • Pajser

    13.11.2012 12:57
    @"Krajišnik"
    Brate mili, pa ti si onda jedan od 100.000! Svaka ti cast. Da tvoji zemljaci odgovaraju datom opisu bar 30%, niko rec ne bi rekao. Kontas?
  • 12.11.2012 22:14
    http://www.e-novine.com/srbija/74354-aku-politikih-poena.html
  • Joca

    11.11.2012 18:24
    Rotkvarijanac
    @Rotkvarijanac tako je druže, zastava Vojvodstva Serpskoga ili slobodnog vojvodstva je jedna od najponosnijih Srpskih zastava pod kojom su se Srbi ujedinili i treba je usvojiti ponovo i istaći je na svakom delu zemlje na ponos cele Srbije. Od pravih Vojvodjana nikada niko nije čuo ni jednu glupost koju svakodnevno plasiraju likovi iz najstrašnijeg perioda totalitarizma u Srbiji čiji je jedini zadatak tokom komunizama bio ubijanja privatne inicijative, demokratije, nacionalnog itd, pa su se sada ponovo pojavili jer vide šansu da ponovo nekome uskraćuju prava jer samo to znaju i da rade. Pozz
  • Adidas Slanina

    11.11.2012 14:34
    Tranzit
    Ovo što pišu "krajišnik" i Telep je suština. Vojvodina je mesto i dom razumnih ljudi.Za neke, koji ovde komentarišu, a usput bi da proteruju meštane, Vojvodina je, nadam se, samo tranzitna stanica. Uostalom , takvi su već pokazali da im je bežanija u genima. Samo, nisam siguran da će ih u pašaluku (pa tamo nek osnivaju GG Dinara-Drina-Dunav-Dorćol)primiti lepo kao što smo ih mi primali ovde, sve dok nisu pokazali svoju vučju narav.
    A što se tiče zastave, +1 za plavo-žuto-zeleno
  • Nina

    11.11.2012 13:49
    umesto zastave bolje opljačkan novac
    Umesto zastave, LSV bolje da vrati novac koji je opelješio iz tih javnih preduzeća.A u javnosti izigravaju poštenjačine.
  • prolaznik

    11.11.2012 13:36
    Istina
    Prolazaeci pored video sam 50-tak ljudi kako protestvuje. Ligasi su beskrajnim razvlacenjem po medijima ubili volju onih koji podrzavaju ideju autonomije Voshe. To je njihov rezultat.
  • Dejan

    11.11.2012 13:31
    Za one koji ne znaju, ovo preduzece sluzi decenijama za izvlacenje velike kolicine novca u korist pojedinaca i svih politickih partija koje su do sada postavljale rukovodioce. Pozivaju se: Vucic, Dacic, BIA, Javno tuzilastvo i ostali nadlezni organi da sprovedu HITNU, DETALJNU I SVEOBUHVATNU akciju pronalazenja krivicnih dela korupcije i drugih krivicnih dela u ovom preduzecu, i da uhapse i kazne pocinioce, te razrese cvor korupcije. Za prva tri nadlezna organa koja se jave - specijalna ponuda, samo danas! Materijali koji mogu da posluze kao dokaz u krivicnim postupcima - besplatno! Jos malo pa nestalo! Takodje se poziva i ekipa Insajdera!
  • NN lice sa biroa

    11.11.2012 12:48
    Nego da mi vidimo kako se tamo ljudi zaposljavaju u trznici, i kolike su im plate i da li toliko zasluzuju, s obzirom na to koliko rade. Cast onim naplacivacima, ali sta je sa onom drugom polovinom sto sedi u kancelarijama i nista ne radi? Primaju po 90-100 hiljada i vise dinara mesecno, 13. platu, idu na komunalijebade, piju u toku radnog vremena, pa gde to ima na zapadu? Pa Japan bi propao alo! Nego jel vam tamo jos onaj J. sto drpa pare? Cujem da je izgradio ogromnu kucu sa bazenom, sve od trznicine plate, dok gladni ljudi kopaju po kontejnerima... A kazu da kad se glasa za clana upravnog odbora, niko godinama ne sme da mu se suprotstavi jer on uvek insistira na javnom glasanju i tera ljude da glasaju za njega. Da li neko iz DSS sme da obezbedi da se glasa tajno za clanove upravnog odbora? Sta kazete DSS-ovci, jeste li isti kao ovi iz ljige, ds i sps, ili ste gori od njih?? Ma nemate vi pojma sta se tamo stvarno desava, vas samo interesuje koliko cete para da mrknete, a da se to nekako ne vidi, kao i svi pre i posle vas... Lopovska drzava :)
  • Steva

    11.11.2012 12:11
    To je jedini način,da se prebroje!
  • србосађанин

    11.11.2012 12:02
    Велики борци за војвођанске новце чија дупета вире из београдских гузица. Ко вас не зна скупо би вас платио...
  • bez brige

    11.11.2012 11:21
    @Jox NS - Bacanje dimne zavese
    borko je objasnio kada je rekao da su ligaski direktori bili pravi domacini.
    pitaj ti direktora trznice koliko je para zatekao na racunu, koliko duga, a koliko potrazivanja.
    pitaj slobodno, a ako ne smes poslacu ti link da vidis.
    i pitaj ga koliko je strucnjaka zaposlio u poslednjih mesec dana.
    i gde radi supruga direktora spensa.
    jos?
  • Ирон

    11.11.2012 11:20
    да ли ће се на протесту појавити и дојучерашњи директор "Тржнице" Г-дин Душан Бајић који је сада, гле чуда, и код ДСС директора саветник и то не само на папиру већ је "десна рука" Г-дину Тубићу из ДСС на "радост" свих чланова ДСС у Новом Саду а посебно Г-дину Илићу заменику градоначелника...
  • Jox NS

    11.11.2012 10:23
    Bacanje dimne zavese
    Bolje iz LSV da kažu Novosađanima koliko se prelilo para sa računa Tržnice i JGSP Novi Sad na račun LSV i po privatnim džepovima.Predstave oko zastave i cela halabuka je ustvari dimna zavesa i preusmeravanje pažnje javnosti sa onoga o čemu bi stvarno trebalo da se porazgovara...sa kriminalističkom policijom naravno.
  • mika

    11.11.2012 10:20
    zastava
    Kakva je to zastava, izmislili je ligaši i oni sada brane svoj rad.
    Dragi prijatelji učite malo, mislite svojom glavom i ne dozvolite da se sa vama manipuliše.

    Мирољуб Мијушковић: (Не)спорни симболи Војводине
    This page as PDF

    Нови Сад – Јесу ли у грб Војводине уграђени аустро-угарски симболи, чиме је занемарено хералдичко наслеђе српског народа, као аутохтоног на овом подручју? Зашто застава Војводине уместо историјских носи нетрадиционалне геометријске симболе и да ли су је „цртали“ неки од актуелних домаћих политичара? Хоће ли ови, како се наглашава, „шарлатански пропусти“ бити исправљени, питања су која се поново намећу у јавности.

    Мирољуб Мијушковић: "Зашто застава Војводине уместо историјских носи нетрадиционалне геометријске симболе и да ли су је `цртали` неки од актуелних домаћих политичара? Хоће ли ови, како се наглашава, `шарлатански пропусти` бити исправљени, питања су која се поново намећу у јавности." Фото: Политика

    Повод за расправу је недавна одлука Уставног суда Србије да одбаци иницијативу Владимира Керлете из Зрењанина за утврђивање неуставности и незаконитости одлука покрајинског парламента из 2002. и 2004. године, којима су дефинисани грб и застава наше северне покрајине. Иако му је требало пуних осам године, суд на крају није имао тежак задатак, јер се иницијатва грађанина Келете односила на Устав из 1990. године.

    - Новим Уставом је предвиђено постојање војвођанских знамења, али је проблем што она то нису. Суштински, то су знамења „европске регије“ инсталиране у Војводини, и знамења једне странке. Није им претходила јавна расправа, већ се расправа, напротив, водила пост хок. Један од наших највећих хералдичара Мирко Стојнић проблеме у вези знамења је оценио као крајње шарлатанство, дилетантизам и несавестан приступ задатку. Потпуно се слажем се са њим – каже Душан Ковачев, извршни уредник сајта Фонда „Слободан Јовановић“.

    Ковачев истиче да су спорна знамења представљена у Музеју града Новог Сада без блазона (описа). Међутим, музеј никада није открио ко је творац знамења, нити се и једна установа културе која неспорно представља АП Војводину о њима јавно изјаснила.

    - Да ли би данас објаснили зашто су ћутали читаву деценију? Музеј Новог Сада репрезентује културу града, а не Војводине. Јасно је да нико није смео да јавно призна ауторство спорних знамења „европске регије“ – категоричан је наш саговорник.

    Ковачев објашњава да се на историјском грбу и застави Војводине налазе знамења српског народа који је још крајем 18. стекао право на аутономију. Штит са четири оцила је, као национални симбол Срба, асимилацијом унет на попрсје грба Хабсбурга. Тако је настао велики грб Војводине. На слици: Велики грб Српске Војводине - Војводства Србија 1848 - 1849. године. Сремски Карловци.

    Он објашњава да се на историјском грбу и застави Војводине налазе знамења српског народа који је још крајем 18. стекао право на аутономију. Штит са четири оцила је, као национални симбол Срба, асимилацијом унет на попрсје грба Хабсбурга. Тако је настао велики грб Војводине.

    Застава српске Војводине садржи тај грб на српској националној тробојци чија поља су у правилној пропорцији, на којој је извезено: „С вером у Бога – за цара и отечество“. Застава Српског Војводе с горњим и доњим рубом, на коме су троугаони мотиви, у црно-жутој је боји, у складу с бојама заставе Хабсбурга. На њој је истакнут велики грб Војводине.

    - Историјска хералдика Војводине недвосмислено изражава оданост централној власти и националну аутономију српског народа засновану на праву. Симболи „европске регије“ противрече основној идеји твораца симбола Војводине. Идејно решење садашњег симбола „европске регије“ је развијено из економско-забавног штива немачке фирме за продају колонијалне робе „Кава Хаг“, издате у доба успона нацизма – наглашава Душан Ковачев.

    Спорна знамења, према његовим речима, не садрже обележја Србије, сем извитоперења српске тробојке у корист боје заставе Европске уније. На застави Војводине су и симболи (звезде) који су геометријски идентични са симболима Лиге социјалдемократа Војводине само се разликују по боји.

    Застава Војводине из 1948. године сачувана у Градском музеју у Сомбору

    Данашњи грб Војводине, који је изгласан на инцијативу председника ЛСВ-а Ненада Чанка, састоји се из три поља, два усправна и једним положеним, у којима су смештени грбови Бачке, Баната и Срема У левом пољу је грб Бачке – Свети апостол Павле који држи у десној руци мач, а у левој књигу. У десном пољу је грб Баната на којем је златни лав са сабљом у десној шапи, а у положеном пољу је грб Срема – три траке које представљају реке: Босут, Саву и Дунав, уз јелена и чемпрес.

    Професор универзитета др Ранко Кончар истиче да је неопходно сагледати не само историјски контекст у којем су настајали грб и застава, већ и сама идеја Војводине. Ова врста симбола има упориште у револуцији 1848. године, и у српском националном покрету у то време, када је први пут створена територија са овим именом и са амбицијама да буде политичка. (Српска Војводина је проглашена на мајској скупштини 1848. године и постојала је до 1849. године, када је трансформисана у нову круновину Аустријског царства названу Војводство Србија и Тамишки Банат).

    Идејно решење садашњег симбола „европске регије“ је развијено из економско-забавног штива немачке фирме за продају колонијалне робе „Кава Хаг“, издате у доба успона нацизма – наглашава Душан Ковачев.

    - Ту симболику, а нарочито идеју аутомоније, мађарске власти ће радикално потискивати од такозване Аустроугарске нагодбе шездесетих година 19. века, као што ће потискивати и све оно што је српско. Та аутономије је имала више уставних нацрта, којима је исказивала свој политички и национални идентитет. Куриозитет је и да су 1848 – 1849. године Војвођани имали свој пасош, што је такође неки део аутономног статуса – каже историчар Кончар.

    На застави земунске гарде из тога времена стоји грб Војводине, који је везан за Србију, са крстом на средини и четири оцила. Састављен је од грбова Бачке, Баната, Барање и Срема, делова који су ушли у Војводство српско и који су се сматрали територијом Војводине. Исти појам и оквир ће се појавити и 1918. године када се они присаједињују Србији, али се не каже Војводина, већ Банат, Бачка и Барања. Војводина се изоставља да би се избегли проблеми разграничења са Мађарима и Румунима, а Срем да се не би доводило у питање формирање будуће југословенске државе.

    - Између два рата, званично се потискује се појам Војводине, које нема у Видовдаском уставу, а самим тим и њених симбола. Међутим, политичке странке, онај део либерално политичког грађанства који баштини ту историјску димензију, идеју Војводине ставља у свој политички програм. Комунисти, такође, нису имали сензибилитет за ту врсту симболике, али су је компезирали снажењем политичких основа аутономије. После „јогурт револуције“, питање грба и заставе поново се покреће – објашњава Кончар.

    Велики грб Војводине са српских асигната 1848-1849. године - првих "наших новаца" у виду папирних апоена.

    Као историчар, који се овим питањима дуго професионално бави, он тврди да никада идеја и сиболика Војводине нису ишле за тим да она буде засебна држава.

    - Нагласак је на историјском, а не на државном идентитету. То је пракса и у свету: свака држава у САД има свој грб, само се код нас то укључује у страствене политичке борбе. Да је наша земља од 1918. године била демократски уређена, на модерним уставним принципима, можда би се то историјски и изгубило. Али када постоји намера да се то потискује, а то јесте био један бруталан однос, и у краљевини, и у каснијим временима, 1988 – 1989 године, онда се обнавља потреба за чувањем тог историјског идентитета – рекао је за наш лист проф. др Ранко Кораћ.

    Застава Српског војводе (стандарта). Истицање стандарте означава се лично присуство инокосног органа власти у месту где је истакнута. Фото: Музеј града Панчева. Застава налик овој (са нешто другачијим рубом) чува се и у Музеју Војводине у Новом Саду.

    И наши новци сведоче о идентитету Војводине. На слици: Велики грб Војводине на српском асигнату из 1848. године.Фото: Н. Бјелош, Нумизматички часопис "Динар", Градски музеј Панчева. Аутор ликовног решења првих "наших новаца" био је Петар Чортановачки.

    Мали грб Војводине из њеног службеног билтена 1948. године.

    Реконструкција грба земунске гарде према снимку заставе земунске гарде. Вољом твораца САП Војводине, након 1945. године је Земун остао ван граница ове комунистичке територијалне јединице. Историјски грб градске гарде и грб Војводине су два различита симбола. Фото: Крстарица

    Грб Баната на забату Магистрата у Великој Кикинди. У Банату постоји живо хералдичко народно предање о овом грбу који се сматра алегоријом на јунаштво банатског Србина Јанка Халабуре који је на мегдану победио турског пашу и тиме спречио велики сукоб у коме би изгинуло мноштво војске и народа.

    Изворник текста: Политика

    Напомена: Ликовну опрему чланка пренетог на сајт Фонда и коментаре на фотографије приредио Душан Ковачев
    Мирољуб Мијушковић, 09.07.2012.
    Други пишу
    ОЗНАКЕ: Владимир Керлета, Војводина, Душан Ковачев, Европска регија, Застава Војводине, ЛСВ, Мирко Стојнић, Мирољуб Мијушковић, Ранко Кораћ, Хералдика
  • Bandu iz resetaka!

    11.11.2012 09:50
    Leglo korupcije, sa ili bez zastave
    Da se pod hitno proveri ko se koliko obogatio od trznice za prethodnih 20 godina! Istraga, javno tuzilastvo, sve po redu!
  • Miroslava

    11.11.2012 09:31
    Biće dovoljno i ovo:
    http://lsv.rs/o-nama/izvestaji/izvestaj-o-prilozima-10684/

    Jeste li išta od ovoga uspeli da shvatite? Isto je i sa DSS, SNS, DS, SPS, SRS, LDP!!! Banda lopovska! Svi do jednog! Poznajete li ikoga iz ovih lopovskih udruženja da ne vozi odlična kola i da nije kupio nov stan? Robija za sve! Lopovi! Lopovi! Lopovi!
  • Naprednjak

    11.11.2012 09:03
    Cini mi se cini
    "Dragoslav Petrović navodi da su vojvođanski simboli, osim Ustavom, regulisani i Statutom, ali da ne postoji zakonska mogućnost da se kazne oni koji tu odluku ne poštuju".
    Vrlo ozbiljna akta su i taj Statut i taj ustav, mozda i Dragoslav Petrovic, a sasvim sigurno i ta Liga sve zajedno sa mladjanom Jerkov, akadencem Kostresom, principijelnim Borkom Ilicem i njima slicnim.
  • Autonomas

    11.11.2012 08:05
    Partija LSV
    Pa zar se i kadrovi Lige nisu prema Javnim preduzecima odnosili, kao prema svom partijskom vlasnistvu. Pitajte Dusana Bajica, koliko je morao donositi novca u stranku ili odneti sefu u Lipov Gaj. Rugala se serpa loncu, sto ima usi!
  • 11.11.2012 07:42
    Zastava?!!! Pa da se nezajeb... Sto se mene tice neka je vrate u DALEKU istoriju kada je nastala. Ima tome vec skoro 10 godina...
    Svi smo je prihvatili. Drzimo je pored ikona, nosimo je u svadbama, kada je vidimo placemo od ponosa..
    Krpa je to. Obicna.
  • 11.11.2012 07:41
    Došli smo do srži problema: protest LSV ispred preduzeća koje im više ne pripada.
  • Rotkvarijanac

    11.11.2012 07:36
    Nastala 1848 kao Srpsko Vojvodstvo i kao teznja nas Srba severno od Save i Dunava da ujedinjenjem u jednu srpsku drzavu. Duhovnim i bioloskim potomcima komunista koji su se 45 docepali vlasti i privilegija i koji su sebi sebi dodelili pravo da budu jedini "cuvari istine" porucujem da se odreknu svih privilegija koje su im ostavili njihovi ocevi a oni se grcevito bore da ih zadrze. Do 90-tih su se kleli u Tita i samoupravljanje a posle toga u Evropu i demokratiju a obrazac iskljucivosti i totalitarizma je jedini nacin na koji su nauceni da se ponasaju. Mi koji smo rodjeni i ciji su se preci ovde borili da ostanemo ono sto smo bili i da zivimo u jedinstvenoj srpskoj drzavi porucujemo separatistima da pre bilo koje price o Vojvodini napuste kuce nasih dedova u kojima danas zive. Cela ulica Vase Stajic, Pavla Simica i okolina danas je njihova a to su bile kuce nasih dedova pa ja eto porucujem gosp. Berisavljevicu i ekipi da odu iz kuca koje su oteli. Nije ovo borba za autonomiju, to je borba u kojoj zele da sacuvaju ono sto su oteli.Paja Jovanovic, Uros Predic, Jasa Tomic. Jovan Sterija Popovic,Svetozar Miletic... Ili pak potomci seoskih kozara koji da 1945 nisu razlikovali rukav od maramice? Izbor se sam namece.
    Vojvodina ima svoju zastavu. To je zastava iz 1848 i to je srpska zastava!
  • Pergament

    11.11.2012 07:30
    ccccc
    LSV? Da li to behu oni koje je onomad Borko Ilić hvalio da su jako dobro radili posao u Tržnici?
    Eeee, Borko, Borko....
  • "krajišnik"

    11.11.2012 00:42
    da vas priupitam
    ja sam "krajišnik". rođen i odrastao preko, došao prije rata u ns. ovde sam završio fakultet, kupio stan. radim. moja plata je visoka i firma redovno plaća poreze i doprinose. ulicu prelazim na zeleno, dajem žmigavac kad skrećem. nemam dosije u policiji. družim se i sa "krajišnicima"i sa "starosedeocima". nisam nikome zauzeo radno mjesto, nisam ga dobio preko zemljačke linije, već na osnovu obrazovanja, znanja i iskustva. ne pljujem po ulici, smeće ne bacam sa terase, komšijama se redovno javljam. njima ne smeta što je to na ijekavici, iliti zapadnoj varijanti srpskog jezika. to ne smeta ni mojim prijateljima mađarima (ni mađaricama ;)), slovacima, hrvatima. ili, bar mi ne kažu da smeta. poznajem istoriju vojvodine, novog sada, znam ko je marija veger, mika antić, janika balaž, slušam balaševića, nekad i ritam nereda. znam ko je i kad napravio tvrđavu. u novi sad se vraćam. u svakoj državi na svijetu bi ovo bilo dovoljno da budem ravnopravan građanin (što, iskreno, smatram da jesam), ali nekim komentatorima ovde to, očigledno, nije dosta. zato, molim da mi se kaže šta još treba da uradim, na koji šalter da se javim, koliko još poreza da platim...ako već želite-hoćete da mrzite "kraijišnike" krenite jednog po jednog da mrzite. i vidjećete da nećete daleko dogurati. svako mjesto ima dvije opcije: da ne voli i ne prima ljude sa strane i da zauvijek ostane palanka, ili da postane grad u koji će svi rado da dolaze. da se prošetaju zmaj jovinom, ili da zauvijek ostanu tu.
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    11.11.2012 00:41
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bezvezna stranka pravi bezvezne akcije. Ko vam smišlja takve gluposti! Bavite se suštinom! Ljudi nemaju šta da jedu, nemaju posao, nemaju perspektivu, nemaju nadu, nemaju budućnost!
  • dario

    10.11.2012 23:48
    Liga opet zamajava narod, umesto da nam objasne šta su i da li su ikada učinili nešto dobro za boljitak nas Novosađana!
    Što se tiče gđice sa telepa, sram vas bilo.Ja sam Novosađanin a moji su Vojvođani u 500 godina, pa nikada nisam izrazio netrpeljivost prema ljudima koji to nisu. Što se tiče selendre, ja poznajam rođene Novosađane koji imaju sve korene u Vojvodini, koji bacaju papire po ulicama grada, seljače se i ponašaju se gore od mnogih koji su u ovaj grad došli. Pitam Gđicu sa telepa, da li se i ona tako ponaša?
  • 10.11.2012 23:34
    @ Sofronije
    Sto posto si u pravu.Zašto liga ne pokrene pitanje zapošljavanja koje se nastavlja i pod ovom novom vlašću,pa neće kad su i oni isto radili.Zato je najlakše pokrenuti pitanje zastave i glumiti opoziciju kao svađamo se da se narod zabavi,a o uništavanju komunalnih firmi ni reč.Narode dozovi se pameti sve su to isti lopovi samo sa drugim imenom.Pljačka se nastavlja.
  • TT

    10.11.2012 23:14
    ako mislite da je ovo ništa
    onda ste slepi kod očiju. Brzo ste zaboravili 1988. i te prokletnike kako su tada radili. Isto vam se pod nosom ponavlja a vi ništa. Moja generacija tada nije bila u mogućnosti da se čuje, ali vašu grešku sigurno nećemo dozvoliti sebi.
    Vojvođansko pitanje se mora rešiti, i to na međunarodnom nivou.
    Krajišnici i ostali "žestoki" momci patriJote,kosovski turbosrbi, izvolte se vratiti vašim kućama u lijepu vašu, kosovo i ubosnu, pa tamo srbujte i pripajajte srbiji. Al ne možete jer ste tamo prodali. Njih učite patriotizmu, nama od vas ne treba ništa, nikada i nije. Ne morate ni platiti račun za to što ste popili i pojeli, kuća časti, samo idite.
  • Radoslav 1.

    10.11.2012 22:16
    Suze ronim autonomaske....
    Zbogom autonomasi zauvek,zar ne vidite da nemate sanse!!!! Mozete jadikovati, to vam je uteha za poraz.Jasno vam je da smo vas mi Bosanci i drugi pravi Srbi pobedili zauvek.Zato, cutite, ili odlazite kod vasih dragih dusmana koji su i vas bombardovali, ali,avaj, oni ne zele ni cuti za vas.JADNICI STE.......
  • @mokele mbembe

    10.11.2012 22:01
    Jel' vam neko brani? Sta cekate? Kilonje, najobicnije.
  • NN lice sa biroa

    10.11.2012 21:24
    koliko patosa
    Pijacari jedni, treba vas sve privatizovati i skresati vam plate onako posteno :) Zamajavate taj blesav narod glupostima dok drpate pare. Lopovi i jedni i drugi, sad svi mi kao treba da se bavimo zastavama? Kolike su vam plate? Koliko vam prima direktor, zamenici, portiri, nocni cuvari, sekretarice, koordinatori, morski i primorski? A pomocnici direktora? Onaj Jovanovic, sto sedi decenijama tamo, vedri i oblaci. Vlast se menja a on uzjahao na pravnu sluzbu, drnda one jadne zenice :))) E propasti ljudske... :))
  • telep

    10.11.2012 20:31
    @Juniorka
    Nazalost zbog tih Krajisnika Novi Sad podseca na najgoru tursku selendru, navikli ljudi na jedan stil zivota i ne menjaju su, valjda zato niko sa njima ne moze. Ako volite Krajinu toliko vratite se tamo, a nas ovde ostavite da zivimo kako smo ziveli do pre 20 godina. Proklet bio dan kada su vas Seselj i Milosevic poceli naseljavati ovde, vi kada je trebalo ste dosli ovde a ne branili svoje kuce kao pravi heroji, nego su ljude iz Vojvodine slali da vam spasavaju dupeta. Pa se sada ovde sirite kao da vam je neko ostavio Vojvodinu u nasledstvo.
  • @Radoslav

    10.11.2012 20:11
    "Onome kome nije pravo moze slobodno da ide gde god hoce napolje...."

    Onome kome se ne sviđa u Vojvodini može slobodno da ide u Srbiju, RSK, RS, Kosovo, Crnu Goru i odakle su takvi brđani već sišli ovamo.
  • Новосађанин

    10.11.2012 19:50
    Предлог
    Предлажем да се умосто ове заставе која ништа не значи направимо праву војвођанску заставу.
    Она би изгледала овако.
    На плавом банатском небу (позадина) стоје две главице бачког (футошког) купуса а између њих поносно се уздиже сремачки кулен.
  • mokele mbembe

    10.11.2012 19:26
    nama se ne svidja srbija i mi zato idemo napolje s vojvodinom, eto vama vase kosovo s dva miliona albanaca a mi odosmo u civilizaciju
  • србосађанин

    10.11.2012 19:09
    Волем сиве коментаре!
    Та секташка чанкова крпа је направљена у истој кухињи као и крпа самозване државе косово.
    Северна Србија, никада Војводина!!!
  • Novosađanka

    10.11.2012 18:31
    @ Juniorka
    Idi popi nešto i ne kaki. Ti znaš koliko koga ima u Vojvodini, pa svako ko živi ovde trebalo bi da se oseća Vojvođanom, a više me nervira to busanje u grudi - sve samo junaci otišli sa svojih ognjišta ( ne pričam o ratu) sa studiraju, da vide tetku, pa ostali kod nas "usra" u Voši. Pa da ja patim toliko kao pojedini za rodnom grudom, ja bih se vratila oklen sam došla. Ali eto nemam gde da se vratim, jer sam rođena ovde kao i moji preci.
  • tnt

    10.11.2012 17:53
    Zoltan???
    Sta ovaj prica?
    Sto se tice zastave to je znak slabosti jedne i jadne DSS sto sebi pripisuje kao najpostenija stranka u Srbiji. Posteno???? Potpis otpor!
  • 10.11.2012 17:18
    eksperti
    To pokazuje da su i jedni i drugi isti.Jedni postavljaju,drugi skidaju i to je sve sto imaju da ponude narodu .Sa ili bez zastave ljudima sa takvima nece biti nista bolje.
  • Radoslav

    10.11.2012 17:11
    Kakva bre zastava...Samo je jedina zastava nase mile drzave Srbije.Onome kome nije pravo moze slobodno da ide gde god hoce napolje....
  • pawlle

    10.11.2012 17:07
    ovi iz D SS mogu samo da sisaju
  • Pokac

    10.11.2012 16:58
    A mozda su samo...
    ...radnicima zatrebale motke?

    Pretpostavljam da sa ostatkom materijala za cuveni recept za resavanje krize nemaju problema.
  • seljak

    10.11.2012 16:39
    @vlast
    Do nedavno je na Toplani u Fut. ulici nedostajala zastava Srbije.

    Da li smo se zbog toga slabije grejali?

    I bivsi i sadasnji u vlasti igraju igru
    " partizana i opozicije".

    Imali su od koga i da nauce.

    Jel 'tako druze neso?
  • sofronije

    10.11.2012 16:32
    @zastava

    Sto se glozite u vezi ovakvog postupka "vlasti"?

    Ovo je samo marketinski trik, a la Canak i Liga.

    Dok ovde praznimo negativni naboj, gospoda iz "vlasti" radi svoj posao.

    Na Najlonu su zaposlili "kontrolora" na svakog radnika koji naplacuju pijacarinu.

    Mislite malo o tome.

    Pijacar naplacuje pijacarinu,kuca racun a pored njega stoji "politicki dunster" koji to posmatra.

    Iz cijeg dzepa se placaju ti novozaposleni "kontrolori naplate pijacarine"?

    Koliko li tek ima "novoprimljenih dzabalebarosa" po ostalim preduzecima,javnim upravama pod "novom vlascu"?

    Upecali su vas u mrezu "trla baba lan..", a oni odradjuju posao.

    Sta mislite ,po kojim kriterijumima i konkursima se primaju novi radnici u javnu upravu?

    Verovatno po metodi: sto manji IQ to vece cifre.

    Mozda ipak vise volite pesmu: trla baba lan ,...

  • pijačar

    10.11.2012 16:00
    smenio je dss direktor i neke ljude u direkciji trznice...
  • Istoričar

    10.11.2012 15:48
    Zlatica@
    U pravu si, Zlatice. I reč Sandžak ne znači ništa. Znači ustvari - oblast, srez, po turskom. Mora se kazati čiji je sandžak. U 19. veku na Berlinskom kongresu zvao se Turski Sandžak. Kasnije u Jugoslaviji taj epitet je nestao. Ali ostalo je Sandžak koje ništa ne znači u geografskom smislu. Baš kao i prazna reč Vojvodina, od vojvoda. Mora se kazati čije je to vojvodstvo. Srpsko, jer u Vojvodini živi najmanje 80 % Srba. A i kad je osnovana bilo je Srpsko Vojvodstvo 1848. godine.
  • Ирон

    10.11.2012 15:42
    ...свака част...тако и треба...
  • Vladimir

    10.11.2012 15:36
    Za ne obaveštene
    Dragi sugradjani, imajte u vidu da je Vojvodina teritorija sada samo u sećanju nas koji smo imali prilike da u postojećim granicama živimo. Ne znam koliko znate ali Vojvodina više ne postoji čak ni na papiru.
    Ono Srem Banat Bačka i Vojvodina je sada samo deo istorije ovih prostora. Sad su to neki okruzi kojima su imena dali tamo neki pametnjakovići. Samim tim zastava Vojvodine je samo isto tako sećanje na lepu prošlost.
    Postoje samo dve varijante:

    1. Pomirite se sa tim da Vojvodina više ne postoji i manite se više budalastih izjava i sećanja na šta je bilo.

    2. Vojvodina samostalna država i onda će biti sve što je bilo.

    Treće ne postoji jer Vojvodina nikad više neće dobiti ono što je nekad imala, može samo da bude još gore.

  • Juniorka

    10.11.2012 15:30
    Podatak
    U Vojvodini, po zvaničnim statističkim podacima, živi 60 posto Srba Krajišnika!
    Ne zavaravajte se otcepljenjem, autonomisti, vas nema ni 5 procenata.
  • Zlatica

    10.11.2012 15:25
    RV i Kockalica @
    Niste vi razumeli šta ja pričam. Reč Vojvodina nema geografsko znacenje. Ona znači - oblast. Ali se mora odrediti čija je ta oblast. Isti je slučaj bio sa SSSR-om. Sovjetski Savez Socijalističkih Republika. Ni jedna reč ovde nije odredjivala geografiju. Zato se i rasapala ta država. Vojvodina kad je osnovana kao oblast-vojvodstvo nazvana je SRPSKOM. To je logično. I reč Grad ne znači ništa ako ne kažete Grad Novi Sad... Tako i uz reč Pepublika mora se kazati koja. Rapublika Srpska, na primer. Ili Republika Slovenija, Republika Srbija. Dakle, Vojvodina sa lingcvističke tačke znači vojvodstvo. Srpsko, dabome, gde žive i drugi građani, naravno. Ali - Vojvodovina Srpska - 1848 - 2012...
  • TT

    10.11.2012 15:12
    samo vi skidajte...
    doći će red na nas da i mi jednu skinemo a svi znamo koju ćemo.
    samo nam olakšavate kada se budemo požalili briselu i vašingtonu.
  • plavo zuto zeleno

    10.11.2012 14:44
    Eh sta ti je sudbina...

    Pa tom dss-u malo je i falilo da i ne udju u gradski parlament,prodjose jedva za nekoliko desetina glasova...

    I onda zbrda-zdola naprave koaliciju sa sns i sa spo koji je opet tu samo zahvaljujući glasovima lige na čijoj su listi i bili!?

    Znači dss je na vlasti zahvaljujući liginim glasovima.

    KAKAV PARADOKS
  • Animator

    10.11.2012 14:42
    LSV...
    Tačno, DSS ne poštuje ustav i prezire zastavu Vojvodine, ali da li to nekoga čudi?

    A Čanak? Čanak je prodao gradsku vlast SNS-u, DSS-u i društvu, pa sad kao organizuje proteste.

    Ionako mu je stranka puna bivših DSS kadrova. Građani ne treba da nasedaju na njegove jeftine trikove, to je klovn od političara.
  • Marko Popov

    10.11.2012 14:40
    Neka su je skinuli
    Drago mi je da je krpa skinuta,iskreno se nadam da je u skorije vreme vise nece biti ni na jednom jerbolu u Novom Sadu niti u celoj Vojvodini!
  • Бошко Кнежевић

    10.11.2012 14:34
    Поздрављам скидање ове ѕаставе,не само са ова два градска предузећа него са свих градских и покрајинских институција и фирми...Доста су ови аутошовинисти иѕ Чанкове приватне странке пропагирали мржњу између "ових" и "оних" Срба!!!А сан о враћању Војводине под окриље северног суседа ће на вашу жалост бити само део ваших снова бар док не успете да купите још милион и по Срба у Војводини...
  • Никола

    10.11.2012 14:19
    Zli Коментар ти је савршен ко волу ту крпу нека је држи на зиду у кући Поздрављам скидање те крпе
  • Scotch Bonnet

    10.11.2012 14:00
    Razumevanje razlicitosti.
    Mnogi zaboravljaju da je Vojvodina ili ti Srpsko vojvodstvo stvoreno na teritoriji bivse Austrougarske i uz blagoslov Beckog dvora. Tome nisu samo doprineli Srbi koji su ziveli na ovim prostorima vec i ostale narodnosti zajedno sa njima. To znaci da Srbija nema veze sa stvaranjem Vojvodine i njenim postojanjem. Isto tako se medju patriJoCkim umovima namerno zaboravlja cinjenica da drzave nestaju i nastaju zavisnosti od politickih, ekonomskih i ratnih prilika kojie su se desavale na toj teritoriji i u tom vremenu. Sudeci po aktuelnim desavanjima najverovatnije da ce Vojvodina biti saom jos jedna u nizu novo nastalih drzava zahvaljujuci porazne i tajkunske politike Beogradskih vlasti. Istorija se ponavlja samo ovog puta nisu u pitanju Kosovski Albanci vec Vojvodjani, a kao sto znamo Vojvodjani dolaze u svim bojama, religijskim konfesijama, nacionalnostima i verovanjima u bolje sutra. To je bas to nase Vojvodjansko bogatstvo koji Srbija nikad nije imala i koje ugnjetava u svakom trenutku kad joj se pruza prilika. To je jednostavno receno propast drzave Srbije.
  • Balegar

    10.11.2012 13:26
    skidaj onda sve zastave
    Pricipijeno bi bilo da DSS skine zastavu svoje stranke. Ako se vec bore za Srbiju sta ce im onda zastava DSS-a? Ili DSS vole malo vise od Srbije?
  • RV

    10.11.2012 13:22
    @Zlatica
    Danas reč Vojvodina znači vojvodstvo slobodoumnih ljudi svih narodnosti, nasuprot onima koji su se mentalno zaglavili u 19. veku.

    +1 glas za plavo-žuto-zelenu
  • ZoranNS

    10.11.2012 13:11
    Neki se, što se Vojvđanske zastave tiče prave
    Neki se, što se Vojvđanske zastave tiče prave LUDI, i to im očito veoma dobro ide, čak šta više i dobro pristaje, tako da nisam siguran da li se prave ili je to ....
  • Bombon

    10.11.2012 12:56
    Ovo je u suštini odlično. Rade u našu korist i doprinose konačnoj samostalnosti.
  • Boki

    10.11.2012 12:21
    Ko nas je pitao kada je stavljana i pravljena?
    Naravno da pozdravljam skidanje ove krpe sa zgrade JKP Tržnica!!! A DS će tek da plati koketiranje sa LSV-om!!! Prvo su ih zeznuli na gradskom nivou, posle će i na pokrajinskom. Na pokrajinskom nivou DS ima podršku 21% gradjana i 49% poslanika!!! Sebi su skrojili izborni zakon, kao Milošević!!!
  • nole

    10.11.2012 12:15
    samo se igrajte
    tako ste i kosovo izgubili
  • 10.11.2012 12:10
    Kada je narod pitan da li zeli tu zastavu? Da li je bio konkurs? Meni ta zastava uopste nije jasna.
  • Zli

    10.11.2012 11:53
    @Snaša
    A Vi, Snašo, lepo držite tu nazovi vojvođansku zastavu u dnevnoj sobi, pa će Vam povazdan biti lepo...
  • BanatBanacanima

    10.11.2012 11:49
    vala i treba tu ligasku krpu skinuti gde god je moguce... unakazili srpsku trobojku sa tim zvezdicama i velikim plavim poljem.. .sramota!

    ni u jednom mestu u Vojvodini se ne eksponira ta zastava kao u Novom Sadu, ali i tamo je hvala Bogu proslo vreme Canka i njegovih pajtasa
  • bns

    10.11.2012 11:32
    Pozdravljam postupak skidanja zastave.
  • B

    10.11.2012 11:30
    Neizvesno
    Voleo bih da delim optimizam pristalica vojvođanske nezavisnosti, sli ne mogu. Ja ne verujem da će neka nezavisna Vojvodina biti bolje mesto za život, da će biti manje korupcije i bezakonja. Većina ljudi je i previše dobro navikla da se "snalazi", da muva i laže, da se zapošljava preko partija...
    Mislim da nikakvih promena neće biti dok god u budžetu ima para za plate i penzije. Kad toga nestane, stvari će se možda pokrenuti, jer će i budžetlije postati ekonomski ranjivi, kao i nezaposleni i radnici kod privatnika. Onda ćemo videti...
  • brka

    10.11.2012 11:00
    ta zastava je izmisljena ...
    ..2004te godine, i bila je odluka politicke vecine formirane tada u skupstini vojvodine, ne vidim zasto neka nova vecina ne bi ukinula tu odluku???
    ta zastava nije deo istorije vojvodine niti se nekada negde koristila, kombinacija malo promenjene srpske zastave i nekih eu zvezdica ubacenih na plavo polje koje predstavljaju srem banat i backu..nista se tu meni ne svidja...i nemam nikakvu ni poklonost ni postovanje prema necijoj mastotvorevini..
    evo ja imam ideju za novu zastavu i gledacu da je sprovedem bar do 2016te, srpska zastava u cijoj sredini se nalazi bela silueta teritorije vojvodine..meni se bas svidja!!!
  • 10.11.2012 10:38
    Niko nas Vojvođane nije pitao da li želimo zastavu, niko nas nije pitao kada su je oni natakli, pa ne znam zašto se žale što niko njih nije pitao sada kad je neko drugi sklanja.
  • Kockalica

    10.11.2012 10:36
    @Zlatica - Re:Istorija
    Pa da. Srpsko vojvodstvo. Lepo.
    Ali možemo isto tako uzeti knjige iz istorije i uhvatiti se za bilo koji drugi primer i onda tvrditi da Srbija treba da bude Turska ili bilo šta drugo. Ili da su u Australiji svi kriminalci. Ako je nešto bilo nekad (a svašta je bilo) to nije nikakav argument u prilog bilo koje teorije o tome šta bi nešto trebalo da bude danas. Istorija korištena na taj način je čista demagogija.
  • BBNE

    10.11.2012 10:20
    Da se ja pitam ukinio bih i "vladu" Vojvodine.
    Cemu sve to? Raspipanje para na sve strane..
    Dve vlade, duplo vise "radnika" koji se bogate na tudji racun.

    Da napomenem, nisam ni tamo neki patriJota niti pristalica neke stranke (dveri, dss itd.)

    Jednostavno mi ovde nikad necemo slozno ziveti koliko ja vidim.
  • Spark

    10.11.2012 10:08
    smanjivanje Srbije
    Taman kad pomislis da ce nesto glupavo da urade, to se i desi. Pozdravljam postupak, posto sa aspekta vojvodjanske samostalnosti ovo moze samo da ubrza stvari. Ocito nisu naucili lekciju iz dogadjanja zadnjih dvadeset godina. Smanjivanje Srbije se nastavlja.
  • Zlatica

    10.11.2012 09:56
    Reč Vojvodina
    Sa jezičke tačke šta znači reč VOjvodin? Vojvodstvo, to znači. Ali mora se kazati čije je to vojvodstvo da bi reč imala smisla. Kao što postoji luksemburško, tako je i Vojvodina srpsko vojvodstvo. Tako je i osnovana - kao Srpska Vojvodovina 1848. godine!
  • Snaša

    10.11.2012 09:51
    VV
    Gospodine Borko da li su vas tako vaspitali?
    Vama zastava APV ne može da naudi a meni znači veoma mnogo kada je vidim!
  • Zastava 101

    10.11.2012 09:44
    -
    DSS ni nema kadrove za bolji rad!!! To je maximum njihovog vodjenja preduzeca. Vreme ce pokazati da li gresim ili ne.
  • SAF

    10.11.2012 09:42
    :)
    Konačno!
  • Gruban Malic

    10.11.2012 09:32
    vrlo simbolicno
    Mnogo je njima stalo do Ustava, teraju oni po svome! Ko se jos seca Rade tenkiste?!
  • jatzans

    10.11.2012 09:19
    Počelo je....
  • no name

    10.11.2012 09:19
    E moj Novi Sade...
    Sramota!
  • ZoranNS

    10.11.2012 09:13
    Uklonili bi oni i Vojvodinu samo
    Uklonili bi oni i Vojvodinu, samo da mogu. Uklanaju oni zastavu, a mi smo uklonili njih, postoje samo kao statistička greška, i oni i njima slični.
  • Scotch Bonnet

    10.11.2012 09:10
    Plavo zuta zelena
    Nista se ne sekiramo, posto su glupi i dalje na vlasti docice vreme kad opet budu nudili vise od autonomije a maje od nezavisnosti.

    Ali tada ce biti kasno. Kao i uvek sa "patriJotama".
  • 10.11.2012 09:09
    Zoltan
    Prvo to nije zastava neko Cankova oslikana krpa koju je on nametnuo svima nama pre samo par godina, a drugo stace pokrajinska zastava na firmi koju je osnovao grad? Vratite prave simbole nasoj pokrajini! Nismo mi crnogorci da izmisljamo i stvaramo. Mi imamo nasu isoriju i ponosni smo na nju. Podrska za dss
  • 54

    10.11.2012 09:04
    opet !
    Srbijanci ocigledno ne znaju nista suptilnije, opet su izgubili deo svojih pristalica, nikad se nece nauciti pameti i tako stalno,stalno... Rekao sam vec da oni moraju sve kontrolisu i vladaju i da ih se za sve pita, pa ako su dobre volje i dopuste...onda o.k.

    Dragi moji, ponovo gresite, parce po parce !
  • N. Detelinara

    10.11.2012 09:01
    Neka...
    Samo vi skidajte zastavu, uskoro cemo mi vasu!
  • Squidward Testicles

    10.11.2012 08:53
    DSS u proslost
    DSS bas zeli da se Vojvodina odvoji? Njih bi trebalo novim ustavom zabraniti, sve sa njihovom relikvijom komunizma i titoizma Kostunicom. Da je Ajnstajn poznavao ove iz DSS, shvatio bi koliko je Svemir u stvari ogranicen.
  • iDjole

    10.11.2012 08:43
    tako treba
    bas tako i treba

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna